8.19.2005

menghitung hari tesis

hari berganti hari, rasanya dah dekat dah ari nak bentang tesis. Tapi mungkin ade org ckp lambat lagi tp aku rase kalo klip anak buah en faisal mmg dah bersedia. jadi aku nak bercerita le ttg grup dan supervisor atau mentor nye le.

en faisal
budak2 die sentiasa membanting tulang. progress report setiap minggu sampai lenguh otak nak pikiaq,kalo kaki berbual mcm aku jenuh nak sembang ngan die silap ari aku bg ceramah ttg Israel ke Iraq ke. kalo si fahmi tu sejak ngan en faisal dah rajin dan x kwn ngan kwn2 lame dah. maklum le dah maju....tp aku rase budak2 die x de masalah ngan tajuk tesis diorg.

en hamid
budak2 die semua berdikari mcm sherpa gunung. terutama skali peysal dan mat doe ade le yg aku nampak progress yg lain mcm dah ilang dlm utan atau kena mkn dek tapir jantan. tp stail en hamido jgn dtg berbual kosong nanti dier wrestling budaK2 die kesan pengaruh ultraman. dtg kalo x tau mane nak cari source xpe kalo dtg nak mintak care buat,kim salam. nanti x de le name nye research tul x peysal????

en mazani
ini kira tahap sifu m.nasir. kat bilik simpan naga.itu yg ikram takut nak dtg tu. muke nampak ketat tp ati nye baik. budak2 die kalo ikut sem lepas semua ok je. sem nie x tau le, semua tajuk maut terutama ikram dan mat sham. aku rase dr pasti membantu setakat yg mampu. dgn keyakinan ikram yg tinggi dan sokongan tdk berbelah bahagi ikram pasti berjaya di academia de nets.

en adzhar
nampak sgt fikiran kusut memikirkan perihal budak2 sem nie. dah simpan misai dan janggut dah. anak buah die yg sorang tu pun satu hal buat tajuk hebat sgt,itu yg penin kapla nak pikiaq.tp die nie ok tp yg sebabkan aku malas nak gie bilik die tu pasal en rahman tu. aku ade kisah silam ngan die (peysal tau le....) tp aku arap aku dpt settlekan tesis aku sem nie gak. kalo last2 minit kena buat jurus tetakan tapir berantai maka terpaksa le aku gunakan supaya dpt lepas tesis.

bagi grup lecturer yg lain aku x tau le... tp kalo lecturer yg bg tajuk aku rase diorg mesti tlg nye...
apa2pun selamat pengantin baru semua.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home