5.12.2005

cerite2 fakulti

aku ade masuk blog butet. dikatakan konon2nye ade le competition cam the apprantice kat sane. tp aku rase butet nie cuba menkaburkan kenyataan bahawa diorg nie berlawan siape paling malas buat keje bukan paling rajin buat keje. kalu en faisal tu, aku konpem pening kepala nak buang sape. pasai ape semua budak2 die malaih. kalau si nadia, asyik chat ngan arbi le tu. ayuni lak asyik pura2 sibuk padahal dok sembang nagn kwn lame die. bdk laki lak cam biase le melayari internet le tu. maklum le admin leka skit time cuti nie. Betul x tapa. tapa nie org yg terer le dlm bidang security. kalu bab dakwah, bagi kat fahmi, time praktikal nie die mesti cari laman web perkahwinan dan hidup sbg keluarga Islam. mp3 pun nasyid ngan ceramah agama. x lupa bacaan ayat suci Al-Quran berkumandang dlm opis tu. kalau butet, x abih2 le ngan blog die tu. ade saje yg nak di komen. kalau le aku ade masa sebyk tu. konpem blog aku lagi best dr korang. Wassalam,-PERJUANGAN-

1 Comments:

Blogger Ayuni said...

giler jahat ah ko

11:50 AM  

Post a Comment

<< Home