5.12.2005

sibuk

2-3 ari nie aku sibuk.mcm biase keje kat opis nie mcm dugaan mendatang. ari nie takkan secerah semalam. aku masih lagi di opis tp supervisor aku tade ari nie. die pegi kuantan. Kadang2 aku diserang sakit kepala di opis. mane tak asyik dok berjuang je. kalau org kate keje x letih aku kate keje ngan en kamarul yg x letih. Cume letih nak approach org masuk ot. aku cam biase tepat kul 5.30 mmg konpem balik. tp jln kat kl nie sesak mcm ade perarakan org mati. tapi kalau keje kat opis nie yg bestnye ade awek2 seksi. tp kadang2 diorg nie nak seksi x cermin diri dulu. kalau awak tu org Islam jage le aurat. aku kadang2 susah nak komen sikap org nie, pasal aku pun still single. takut dpt lak aweks seksi, abih org cuci mata. bile kawin ape lagi yg nak di tgk, semua org dah tgk. leher org dah tgk, tangan org dah tgk, betis org dah tgk. x tau le dunia. aku rase aku nak bagi org komen pasal ckp2 aku ari nie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home