5.09.2005

wanita

aku heran betul le ngape aku still single. nak kate hansome mmg takle. tp ade org kate aku cute.ye ke? itu kene tanye org yg kate aku cute. tapi yg aku tau aku nie jenis yg x berani mencuba. sejak abih zaman skolah aku dah ilang skill mengayat pompuan nie. aku rase aku kene blajo dr flying fry ngan zogun kot. tak pun dewa cinte; pie. yg aku paling takut ialah kena reject. bab tu rase tercalar maruah aku. aku rase mase masuk uitm nie blum lagi aku pernah approach mane2 pompuan. kire rekod baik le. tp aku rase nak tumpukan pd pelajaran lah dulu. lagipun aku nie x pandai hiburkan ati pompuan. dan yg paling best aku nie agak membosankan. x romantik. kalau pompuan kluar ngan aku pun aku cite pasal kawan die, kawan aku, bangunan bersejarah, berita dunia, cite kartun. lebih ari tu aku blanje die tgk wayang cite kegemaran aku ngan mkn makanan kegemaran aku. kire leh le die enjoy taste aku. tul tak? kira itu serba sedikit pasal hal wanita dlm idup aku.

0 Comments:

<< Home