5.19.2005

kisah idup aku

aku nie kadang2 suke gak bercakap ttg diri aku. Tapi maklum le takde yg hebat lagi ttg aku melainkan keupayaan aku mempelajari tumbukan bayangan tapir,ini kira jurus tumbukan yg mengelirukan zogun. first skali, aku nie lahir februari tp umur rahsia supaya org x tau aku nie meningkat tua. Bagi girl2's yg sebaya ngan aku and still single sedar diri, awak tu dah tua ,jgn nak jual mahal( terutama skali kpd cik ct... jika die baca blog aku le). Tapi kalau bab tarikan, aku rasa bahagian perut aku le paling menonjol, kerana di situ le terletaknye ciri2 eksotik. Malahan dlm pertandingan melenggang perut peringkat nets, aku hampir2 mengalahkan mok dan butet. Kalau bab mencuri ati pompuan nie aku surrender le. Aku nie x suke curi2 ati org,maklum le org jujor mcm aku nie sentiase menunggu cinte jatuh ke riba. Ade gak 2-3 org minah minat kat aku,tp aku terpaksa menolak kerana cinta tu bukan paksaan kata Analkin Skywalker sebelum die lawan Obi wan. So membujang le aku sepjg kat uitm nie. Ade gak satu musim bunga tu aku tubuhkan klab utk lelaki solo peringkat ftmsk. objektif nye utk memperjuangkan nasib lelaki solo yg tertindas ketika mkn dinner bersama kwn2 yg dh bercouple. ade le skali tu aku nie sbg presidan ksf mase tu dihina semasa diner nets apabila kekawan aku yg x berati perut membawa makwe masing2 mkn semeja ngan pemenang anugerah lelaki solo berati cekal (aku le tu). hati aku paling remuk bile tgk si zogun tu mkn bersuap ngan sara. si beh3242 plak tlg kopek kan kulit udang utk awek die umie kalthom. takut terluke lak kulit mulut kalau termakan kulit udang. aku lak mkn bertemankan mok(lelaki paling x best kat ftmsk,gile kuase). boring betoi. tp sem berikutnye teman aku si zogun nie gie dinner solo je maklum le bini jage anak kat umah tp beh3242 tetap bawa umie die, pastu bertambah lak pasangan couple apabile abg aji kulup tu yg aku sangka lelaki paling kukuh iman kat ftmsk tertawan atinye ngan cik maz. maka bertambah le kwn aku yg berbadan dua. aku rase sem depan nie mesti lebai tapa plak berbadan dua.tak gitu lebai. Kira2 nye sebab ape aku solo bukan le sebab aku memilih, ttp aku nie dah habis skill memikat tp kalau nak pikat cipan leh le kot. ade le si zogun nie tlg nak jodohkan aku ngan bdk junior,tp aku rase x best lak. aku nie six sense agak kuat gak.leh le mengesan kecurangan pompuan. ade gak cite2 lain yg digosipkan kat aku tapi aku bukan nye nak tackle pun diorg,aku baru nak usha line je. tp member2 aku nie je yg lebih nasi dr perut. perut kecik tp mkn nasi lauk byk terutama skali si aji kulup tu. aku x tau le sem depan nye dinner nak gi ke tak....boring je rasenye. arap2 aku dpt le sorg teman special sem nie. kalau x de gak aku ingat nak bawa cipan ternak yg aku bela selama 2 bulan di hutan ulu tembeling pegi dinner nets kot.

1 Comments:

Blogger Ayuni said...

la...ko nih klaka jugak eh najib

2:17 PM  

Post a Comment

<< Home